The Most Epic Chinese To ‘English’ Translation Fails

Here is a collection of Chinese public signs and their attempted ‘English’ translations.

Why hate veggies?
OMG
OMG
funny-chinese-sign-translation-fails-26
This is getting dangerous!
Poor deformed people
Poor deformed people
Crap stick should be good
Crap stick should be good
That's going to be one drunk cock!
That’s going to be one drunk cock!
What did he say?
What did he say?
A time sex thing?
A time sex thing?
I second the motion!
I second the motion!
Poor, poor duck!
Poor, poor duck!
Evil rubbish... go away!
Evil rubbish… go away!
Urinate in the pool...You are the best!
Urinate in the pool…You are the best!
Fried cat ears and rotten child...OMG
Fried cat ears and rotten child…OMG
Wang had to burn what?
Wang had to burn what?
I am not buying crap no matter how fresh!
I am not buying crap no matter how fresh!
I am not ordering an stupid bean sprouts!
I am not ordering stupid bean sprouts!
OK.... I didn't know they were for sale...
OK…. I didn’t know they were for sale…
Yup if they say it's crap, it's crap!
Yup if they say it’s crap, it’s crap!
funny-chinese-sign-translation-fails-10
Ya’ll better be careful when you slip and fall!
Don't wake them up!
Don’t wake them up!
LOL
LOL.. kinky!

 

I didn't know they made soup for them
I didn’t know they made soup for them
What???
What???
This is going to be dangerous
This is going to be dangerous
But I only want to go to the bathroom
But I only want to go to the bathroom
Don't touch yourselves, they'll do that for you!
Don’t touch yourselves, they’ll do that for you!
Uh oh. I'm not coming hear.
Uh oh. I’m not coming here.
What??
What??
funny-chinese-sign-translation-fails-8
Better watch out for the missing foot…
Yeah, keep them away!
Yeah, keep them away!
Can I order some whatever?
Can I order some whatever?
This is suddenly unappetizing
This is suddenly unappetizing
You all better beware of safety!
You all better beware of safety!